Festa temàtica de Cavallers, princeses i dracs!



Hola de nou!

Perdoneu, sé que fa molts dies, buenoooo mesos que no faig cap entrada però, si em fico a la saleta a fer dolços, doncs no em queda temps!!
Ara si dedico un moment per compartir amb tots vosaltres, perquè crec que val la pena, al menys jo n'estic molt orgullosa de la feina realitzada i del resultat.

Ha sigut l'aniversari del meu petit, 4 anys i el senyoret.... sabeu que m'ha demanat? Una festa de cavallers i princeses, i dracs!! Es genial que tan petit i tingui les idees tan clares oi?
Doncs apa,  la mama mans a l'obra emmm vull dir, a la massa clar, ja ja ja.



          Vaig començar fent galetes, galetes
             i més galetes, em vaig emocionar
             tantíssim que vaig fer més de
               70!!
          Quina bogeria!!













 També vam fer muffins de poma gran Smith,de nabius i llimona i de brownie amb crispetes!

Cupcakes HI-HAT, tiramisú i  núvol


Uns cake pops minimalistes de cavallers i princeses i un súper pastis d'un castell medieval, que va
ser el centre de les mirades i de la súper mirada d'emoció dels nens!! Això no té preu...
Acompanyats d'un dia espectacular de sol a ple mes de desembre, ja veieu les fotos je je...




Evidentment no podien faltar les xuxes, núvols, lacasitos, crispetes gourmet POP IT de pitufo "increïbles" us deixo el link per si en voleu demanar i testar-les, totes estan boníssimes
http://popit.es

I per matar tant dolç uns entrepans de pernil ibèric, manxego, fuet i pernil dolç, snacks, olives i fruits secs.

Entre tant menjar, algo de veure i jocs pels petits i una mega pinyata d'un drac ferotge!!
Tot un èxit la festa i el mes important.......

QUE HO VAM PASSAR PIPA!!!
Gracies a tots per fer-ho possible

Agraïments: Artdolc, marialunarillos, pop-it, cookiesparadise




Comentaris

  1. Fue un día muy divertido la fiesta increíble doy fe de ello los niños se lo pasaron pipa pero lo mejor para mi sin lugar a duda..... Las HI HAD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Yolanda de Artdolc, por abrir los pompones jeje y ayudarme ha hacer del aniversario de Genís un dia super especial.
      Los Hi-Hat cuando quieras los hacemos juntas

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada